Vzhled jako podpora podnikání

vzhled_podpora-podnikani

V podnikání jsou dnes důležité komunikační a marketingové dovednosti, time managment, zvládání stresu, asertivita….

Vzhled je naší nedílnou součástí a je také důležité se na něj zaměřit v podnikatelském prostředí.

Dnes jsme na očích veřejnosti daleko více než dříve.

Díky sociálním sítím jsme dnes na očích veřejnosti daleko více než dříve. Kromě setkávání na živo sdílíme na sítích svoje fotografie, videa, živá vysílání, rozhovory.

LD_ZO

První dojem může pomoci v rozhodování o úspěšném uzavření nabídky

Je všeobecně známo, že první dojem je důležitý. V některých případech, když si zákazník není jistý, jak se rozhodnout, může právě první dojem ovlivnit to, kam se ručička jednání převáží – zda na úspěšnou nebo neúspěšnou stranu.

 První dojem se vytváří během prvních 10 sekund. Během této chvilky si většina lidí udělá podvědomě názor na druhého – jsou to pudové reflexe.

LD_ZO

Jak zlepšit svůj první dojem?

Snažte se dobře zapůsobit i svým vzhledem.

Vyberte si vhodné oblečení pro vaši prezentaci. Aby vás podpořilo, dodalo sebevědomí, sebejistotu a abyste působili dobře a autenticky k vašemu typu podnikání.

Jakým dojmem chcete na druhé působit?

· Profesionálně?
· Sympaticky?
· Zdravě?
· Příjemně?
· Důvěryhodně?

Toho všeho lze opravdu svým oblečením a úpravou docílit.

Někdy tomu tak bohužel není. A vzhled lidem ubírá (opticky) jejich schopnosti, kvality a profesionalitu.

Bohužel nepůsobí zrovna přesvědčivě, když koučka působí přísně, poradkyně zdravého životního stylu nemocně, žena věnující se ženským tématům nesympaticky, lidé pracující v marketingu neprofesionálně.

To vše opravdu barvy, nevhodné doplňky a líčení mohou způsobovat. A je to veliká škoda. Člověk může být opravdu profesionál, svému podnikání rozumí a je v něm expert. Ale jeho vzhled ho zrazuje a klienti musí vydat daleko více energie a času na to, poznat ho lépe.

 Jak to máte vy? Jste si jisté, že svým vzhledem působíte tak, jak byste potřebovaly?

 · V kterých šatech působím mladším, zářivějším dojmem?

 · Které mi přidávají roky a působím unaveně?

 Je to opravdu jen záležitost barvy, protože šaty jsou si typově podobné.

vzhled_podpora-podnikani-2
LD_ZO

Především autenticita – být sám sebou

Mnoho žen za svůj život bohužel ztratilo napojení na sebe samu. Vlivem výchovy, působením okolí, nebo stále se měnícími módními trendy. Zkouší. Hledají. Nejsou si jisté, v čem jsou to opravdu ony. Koupí si třeba i dražší kousek oblečení, co sluší modelce nebo kamarádce, ale ony se v něm nakonec necítí dobře a stejně jim leží ve skříni. A neví proč.

Nejlepší je, když jsme ve svém vzhledu opravdu sami sebou. Nemateme tělem. Jací jsme uvnitř, dáváme najevo i navenek. Naše okolí ví ihned na čem s námi je. Je to o vizuálním vyjádření sama sebe.

Dosažení přirozeného vzhledu není zas tak složité. Stačí si uvědomit pár věcí a pravidel. Poté je zavést do svého šatníku a péče o sebe.

LD_ZO

Co potřebujeme znát pro vytvoření a podporu naší autenticity?

Je to především styl. V něm se odráží povaha ženy. Jaká vlastně je. Co má ráda. Co ji baví. Co se jí líbí a v čem se cítí dobře. Jaké miluje materiály, střihy, vzory, účes, v kterém se cítí opravdu sama sebou. Neobléká se pouze tělo, ale také duše.

Důležitý je také střih oblečení k jednotlivým typům postavy. Správný střih zakryje nedostatky postavy a podtrhne ženskou siluetu. Některé nevhodné střihy mohou přidávat ženě kilogramy navíc, a to je škoda a zbytečné.

Barvy se objevují všude (na oblečení, při líčení, doplňcích). Jsou mou vášní. Vidím na svých klientkách, jak při konzultacích barevné typologie zůstávají v údivu nad tím, jak je “jejich” barvy umí rozzářit a zvýraznit. Nikdy se tak v zrcadle neviděly. Barvy jsou mocné čarodějky. Opravdu mohou naši osobnost podpořit, ale mohou nám při nevhodné volbě ublížit. Pak v nich můžeme působit opticky starší, unavenější apod. a to je škoda, protože za barvu se v v obchodě neplatí.

Při znalosti výše zmíněných bodů můžeme vybudovat funkční šatník. Jednotlivé kousky oblečení se mezi sebou dají daleko snáze kombinovat a není potřeba jich mít mnoho. Stačí pár kousků dekorativní kosmetiky v dané barevnosti.

Správně zvolený šatník je bezesporu velkou časovou i finanční úsporou.

Mé oblečení doplnilo skládačku mé osobnosti, jaká vlastně jsem a jak chci působit na druhé. ( Iveta H.)

Brand šatníku se dá krásně zkombinovat s brandem podnikání. Vše se propojuje se vším. Vše je o nás samotných.

LD_ZO

Vzhled jako energetický výtah do vyššího životního patra

Oblečení nás může lehce a jednoduše pocitově vyvézt do vyššího patra lepšího života. Je to ZKRATKA k vašemu vysněnému životu. Díky oblečení můžeme ihned změnit své pocity a vyzařování.

Když najdete samu sebe ve výběru svého oblečení a vzhledu, pak aktivujete i další oblasti svého života.

Není to jen o oblečení. Když se následně i díky vzhledu cítíte lépe, projeví se to v dalších částech vašeho života. Podle toho, jak se cítíte, tak to potom také manifestujete venku ve světě.

Díky svému oblečení můžeme nacítit energii úspěchu, kvality, sebevědomí, radosti, sebelásky a ženskosti.

Vzhled, pokud není autentický, může také blokovat dary, talenty i poslání.

Používejte oblečení a svůj vzhled jako svůj životní nástroj. Něco, co vám dovolí být zde v životě sami za sebe. Energeticky vás to podpoří v životě v tom, co si přejete a kam směřujete.

Nejsi si jistá, který střih oblečení ti nejvíce lichotí? V jakých barvách se nejvíce rozzáříš a v kterém stylu se ukáže tvá autenticita?
Jsem tu pro tebe (služba také on-line).

Mobil:
+420 602 127 105

E-mail:
LudmilaDufkova@seznam.cz

IČO: 60714417
DIČ: CZ60714417